Sunday, June 17, 2012

macam mana aku nak cari seseorang yang sama dengan kau?

Kau selalu ada kalau aku dalam keseorangan...kau tak pernah tinggal kan aku,hanya  aku  saja yang tak pernah nak sedar  semua tuh..tapi kau dah pun menjadi milik seseorang  yang lagi baik dan sempurna dari aku...aku redha dengan keputusan dia,sebab dia berhak untuk memilih sesiapa saja yang ajan menjadi ketua dan imam dia...

Tapi aku masih sayang kan dia...bila dia text aku,aku rasa macam ada sesuatu yang dapat buat aku lupakkan semua benda...rasanya sangat berharga setiap perkataan tu..dan dia pula selalu sangat menyakitkan hati aku...tu yg membuat kan aku selalu terpikirkan dia...gurauan dia,sindiran dia pujukkan dia,rayu dia....memang itu semua aku dapat rasakkan....aku sayang dia sangat...

Kehilangan dia selama 2 tahun ni tak mampu untuk aku lupakkan dia...sebaliknya kami makin rapat-tapi hanyalah sebagai kawan baik...walaupun aku mengharapkan yang lebih,tp kawan baik itu sudah bermadai untuk aku...asalkan aku dapat merasakan kehadiran nya dalam hidup aku..

Kadang kadang aku bertanya,bagaimanakah cara kawan kawan aku teruskan hidup mereka tanpa seseorang yang istimewa?  pelbagai jawapan yang aku dapat..tapi satu pun aku tak boleh terima..sbb terlampau sukar untuk aku lakukan....teringin aku untuk merasa dipeluk erat..tapi,aku tak mampu semua itu...ada kan ini jalan yang diaturkan untuk aku oleh ALLAH S.W.T. - kalau ini jalan nya...aku redha dan terima seadaanya...

Tapi,sedarlah....aku masih sayang n cintakkan kau...walau apa sekali pun..dan maafkan aku jika aku tak mampu nak balas cinta sesiapa lg....

Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments:

Post a Comment