Tuesday, June 12, 2012

dia comel sangat...tapi sayang

Her name was eheemm ehemm ehemm...sumpah cute muka dia,sapa tgk muka dia mmg cair aku rasa...geram je aku tgk pipi dia yang gebu tadi..rasa macam nak cubit lama  lama jea..hahaha tapi sayang nya,minat dia bukan dekat jenis lain,dia suka orang yang sejenis dekat  dia..awhhh...kenapa laa boleh jd mcm  tu? Sedangkan dia comel and cantik...boleh kat dia tu full package dah...cantik ada, manis ada boleh kata ada semua laa.. Aishhh geram jea,perempuan mna laa yang dapat dia tuh..rasa mcm.....aihhhh...over plak aku..hhahaha...tapii tak pa laa..kau pergi je okay..aku kat sini just doakan hope that kau back to  normal  jea...so that dapat aku masuk  meminang..aih,memang shial...hahaha..takda laa..just kidding :) hahaha


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment