Monday, January 30, 2012

i just love my friend :)


stranger ada sorang kawan ni...kawan ni stranger dah anggap lebih dari seorang kawan *takbermakna stranger suka dia okayy - just macam family jea laa tapi cuma sometimes stranger tak suka perangai dia yang suka cakap2 kat belakan and suka lebih kan kawan baru dari kawan lama !! ok that all fine for me..stranger tak kesah sangat pun pasal semua tuh...itu kan hak dia untuk berkawan...

tapi ada masa stranger rasa macam apa je lah kawan macam ni...okayy stranger tahu awak dah ada kawan baru yang rasa macam memerlukan awak,awak dah ada kawan baru yang bijak pandai,awak dah ada kawan baru yang sentiasa memahami awak..apa lah stranger kan...stranger ni bukan nya pandai sangat-suka memaksa-dan macam2 lagi bak kata awak...stranger sedar okay...dulu mana2 awak cari stranger-but now !! dah ada kawan baru ?? mana nak duduk sebelah stranger dah...takpa-stranger paham..

mungkin apa yang kawan stranger cakap kat stranger dulu memang betul :- cuma stranger je bodoh sbb masih percaya dekat kawan walaupun buktinya dah terang2 di muka...tapi as a friend,stranger bukan yang jenis suka amik hati..stranger nakkan hubungan yang ceria...taknak laa ada pasang surut-kejap kita baik kejap kita tak....and now aku rasa macam kita tak..kau lebih kepada bersendiri...kau pun kan nak berjaya sorang2 kan..it up to you...

dulu,bila kau dilupakan,kau cari aku..kau selalu cakap-kalau nak berjaya jgn lupa kau !! ok aku tak pernah lupakan kau-aku selalu ingat kau,belajar ingat kau-tapi now !! kau lupakkan aku...ok fine go by ur own way...kau berhak tentukan hidup kau kawan :)

No comments:

Post a Comment