Monday, January 30, 2012

haiyoo stranger !!

first of all stranger nak leahkan sedikit perasaan kali ni...haaha

stranger rasa macam stranger dah mula suka dekat awak la :) stranger tak tahu knapa boleh jatuh cinta kat tengah-tengah macam ni...padahal stranger dengan awak biasa biasa jea,bercakap pun tak....tapi tak tahu knapa macam stranger rasa sejuk je tengok muka awak...saya suka part mata awak tuh..macam nice jea..

sorry lah kalau stranger dalam kelas macam sombong dengan awak...stranger segan dengan awak sebenarnya..hahaha-tak tahu nak cakap apa sebenarnya..hahaha-kalau boleh teringin nak luangkan masa dengan awak..nak borak-borak panjang dengan awak... :) okayy stranger dah menggatal...hahaha

one day nanti kay-hope stranger dah ada cukup kekuatan untuk berterus terang...hahaha...tapi stranger masih dalam kotrak untuk single selama 3 tahun lagi...tapi kalau dah ada kunci yang dah bersedia untuk buka kunci hati stranger dengan seadanya,insyaAllah stranger akan menerima insan itu seadanya..

strager taknak dah ulang kesilapan yang lepas...terlalu mengejarkan keseronokkan sampai stranger terlepas seseorang yang stranger rasa sesuai dengan stranger...seseorang yang sayang stranger seadanya and seseorang yang mampu terima kelemahan stranger...and now she's with some one who desserve her..

btw hari ni stranger lepak dengan kawan stranger...MAIZATUL AKMAL....okayy dia ni mulut memang fun-potpet potpet tak berhenti..kalak lecture MGT kitaorang....hahaha-tapi itu yang best...no wonder laa abang askar boleh tersangkut dengan adik accountant nih..hahaha

btw mai.....stranger masih tergelak-gelak pasal bongkok tuh !!! :p hahahaha 


1 comment:

  1. sekius me !! dah dah la. kecik hati adik tau. *gelak&muntah at the same time.bhahahaaa.. kfine. gelak la gelak..

    ReplyDelete