Tuesday, July 03, 2012

keputusan yang mendadak..........

Ok now aku nak buat pengumuman....aku akan biarkan blog ni macam tu je...biar dia one day terkubur macam tu sahaja....theres alot of thing yang aku terpaksa lupakan now...walaupun ia benda kecik untuk aku...tapi aku rasa dah tiba masanya aku perluu closed blog ni...aku tak tahan dengan memory aku lagi...and aku tak perlukan memory aku untuk aku terus hidup dekat dunia nih...

So....from now on, STRANGER NAK UCAPKAN SELAMAT TINGGAL....thanks to all reader yang sudi membaca blog stranger nih...stranger nak mintak maaf banyak banyak kalau stranger ada buat salah,or korang tersentap dengan blog stranger ni yea...

Stranger buat keputusan ni sebab stranger dah nekad dan nak mulakan hidup baru...sekali lagi   ............................................................

SELAMAT TINGGAL...DAN MAAFKAN SAYA JIKA SAYA ADA SALAH DENGAN KAMU SEMUA,YANG BAIK TU DATANG DARI ALLAH DAN YANG JAHAT TU DATANG DARI SAYA SENDIRI (MUHAMMAD FAAIIZ)

Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments:

Post a Comment