Monday, May 14, 2012

well well tuesday...i love tuesday :-)

kebiasaan nya kalau selasa aku akn membusy kan hari aku dengan keluar merendek..but this time,tpaksa kerja pulak..nak mencari duit lebih untuk kegunaan masa dalam u nanti...actually sapa kata kerja promoter ni best...nmpk je best weh,penat dia korang tak tahu..hahaha...nasib baik laa ada geng geng yang gila dekat sini,and nasib baik jugak aku dapat level 6 punya floor...tak banyak sangat manager lalu lalang...heee...
btw smalam sbelum tdo text dengan dia nih sorang...nak jmpa katanyaa...aku pun nak jmpa dia...dah lama tak jmpa...rindu :) heeee...tapi kan,aku kerja laaa pulak..cuti pun tak mnentu sangat...kan best kalau dia yang kerja...so that boleh laa aku datang hari hari jumpa dia...teman dia break ke.... :) ni aku plak yang kerja hurrrrmmmm ... takpa,nanti aku cuba jugak amik cuti....nak jugak jumpa si comel sorang nih....hahaha

No comments:

Post a Comment