Wednesday, May 30, 2012

end of semester break

Wahhh...dah nak berakhir dah cuti aku sem kali ni..alhamdulillah aku dapat proceeds to next sem dengan tanpa sebarang masalah...lega dan ditambahkan kesyukuran ke atad illahi atas rezeki keputusan yang diberi... Tak sabar nak jmpa kawan kawan aku kat sarawak tu next sem.. Hope sangat next sem takda lagi masalah yang akan terjadi diantara kawan kawan...

Aku dah pun berjanji yang next sem aku akan bawa diri aku sorang sorang..takkan pikir satu pun masalah yang takkan memberi keuntungan untuk aku..yang aku tahu,aku nak score and nak jd yang terbaik untuk sem ini dan seterus nya...aku juga akn cuba kurangkan bercakap benda benda yany tak best kat mana mana..except dalam bloddie aku ni..itu aku tk boleh nak kurangkan..hahaha.. Itu dah jadi habit aku..hahaha...lagi lagi sekarang dah ada tab nih,mmg best laa aku update nanti..kat mana mana pun aku boleh update..heeee


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment